مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 12:102021-10-18پزشكي

طرز تهیه خوراک مرغ و قارچ


خوراک مرغ یکی از غذاهای ساده ای است که در مدت زمان کمی تهیه می شود و در عین حال سرشار از مواد غذایی مغذی و مفید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام آف دکور، ترکیب این غذا به گونه ای است که حتی اگر کمی از آن باقی بماند بدون اینکه طعم آن عوض شود می توانید مجددا آن را گرم کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

این غذا جزو غذای اصلی ما ایرانی ها محسوب می شود که زمان آماده سازی آن کمتر از نیم ساعت خواهد بود و برای پختن و جا افتادن خوراک مرغ یک ساعت تا یک ساعت و نیم به زمان احتیاج دارید.

در ادامه مواد لازم برای تهیه خوراک مرغ برای 4 نفر را مشاهده می کنید و در صورت لزوم می توانید با توجه به تعداد نفرات مقدار مواد اولیه را با رعایت نسبت های بین آنها کم یا زیاد کنید.

سپس طرز تهیه خوراک مرغ را به شما آموزش می دهیم.

مواد لازم برای تهیه خوراک مرغ سینه مرغ : دو عدد سیب زمینی : چهار عدد پیاز : یک عدد هویج : دو عدد پودر آویشن : یک قاشق چایی خوری رب گوجه : یک قاشق رب گوجه سیر : سه حبه برگ بو : یک عدد فلفل قرمز : یک عدد نمک و فلفل : به مقدار لازم طرز تهیه خوراک مرغ در اولین مرحله برای درست کردن خوراک مرغ باید ظرف متوسط انتخاب کنید و سیب زمینی ها را به اندازه درشت خورد کرده و داخل آن بریزید و کمی نمک، فلفل، روغن و پودر آویشن اضافه کرده و هم بزنید تا به خورد سیب زمینی ها بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرز تهیه خوراک مرغ و قارچ

طرز تهیه خوراک مرغ و قارچ