مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 12:102021-10-18اجتماعي

ترافیک سنگین در برخی مقاطع کندوان/ترددپرحجم خودرو در آزادراه کرج-قزوین-کرج


معاون مرکز مدیریت راه ها از بروز ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل آدران تا سد امیرکبیر و مسیر شمال به جنوب محدوده سد امیرکبیر خبر داد.

- مهدی مخبری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت ترافیک جاده ها ی کشور بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

وی یادآور شد:  مسیر رفت و برگشت منطقه یک آزادراه تهران-شمال، تا ساعت 24 روز سه شنبه 27 مهر 1400 به دلیل اجرای عملیات کارگاه جاده ای مسدود است و تردد از محور جایگزین کندوان انجام می شود.

* آزادراه های کرج-تهران و قزوین-کرج پرترافیک ترین جاده کشور معاون مرکز مدیریت راه ها تصریح کرد: در شبانه روز گذشته بیشترین تردد جاده ای در آزادراه کرج-تهران با 143 هزار تردد ، آزادراه قزوین-کرج با 122 هزار تردد و آزادراه تهران-کرج با 118 هزار تردد ثبت شد.

* ترافیک سنگین در برخی مقاطع کندوان مخبری با بیان اینکه در در جاده های کشور بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم، از بروز ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل آدران تا سد امیرکبیر و مسیر شمال به جنوب محدوده سد امیرکبیر خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک سنگین در برخی مقاطع کندوان/ترددپرحجم خودرو در آزادراه کرج-قزوین-کرج

ترافیک سنگین در برخی مقاطع کندوان/ترددپرحجم خودرو در آزادراه کرج-قزوین-کرج