مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 11:452021-10-18اقتصادي

7 دلیلی که باید ایکس22 پرو را انتخاب کنیم


انتخاب خودرو یکی از انتخاب هاییست که افراد می بایست تمام جوانب انتخاب همراه خود را در نظر داشته باشند و برای این انتخاب گزینه های زیادی را پیشرو دارند در این اینجا ما قصد داریم تا 7 دلیل مهم برای انتخاب خودرو ایکس22 پرو را بیان کنیم.

- خودرو ایکس 22 پرو نسخه جدید خودرو محبوب مدیران خودرو، ایکس22 است که این شرکت قصد دارد این خودرو را در پاییز امسال رونمایی کند و با تغییرات جدیدی همراه شده است.

اما هفت دلیل برای خرید این خودرو: طراحی جذاب همیشه در انتخاب خودرو اولین موردی که توجه همه را به خود جلب میکند ظاهر خودروست.

خودرو ایکس22 پرو با طراحی جدید و مدرن خود می تواند  نظر مشتریان جوان را به خود جلب کند و با طراحی جذاب خود در جلو پنجره و چراغ ها، ظاهری اسپرت را ارائه دهد و حرفی برای گفتن داشته باشد.

از طرفی چراغ های پر قدرت با طراحی جدید هم به ایجاد این حس کمک بسیاری کرده و توانسته به ارتقای جذابیت ظاهر خودرو کمک بسیاری کند .

مانیتور بزرگ و دوست داشتنی از ظاهر که بگذریم رانندگان بیشتر زمان خود را درون خودرو سپری می کنند و داشتن طراحی داخلی زیبا یکی از دلایل مهم برای انتخاب خودروست.

طراحی جدید داشبورد ایکس 22 پرو با یک مانیتور بزرگ 9 اینچی که دسترسی راحت تر را برای راننده به ارمغان آورده پیشنهادیست که در سایر خودرو های هم رده کمتر دید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 دلیلی که باید ایکس22 پرو را انتخاب کنیم

7 دلیلی که باید ایکس22 پرو را انتخاب کنیم