مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 11:352021-10-18اقتصادي

کسری 6 هزار میلیارد تومانی تامین اجتماعی در ماه


در حال حاضر کسری منابع تامین اجتماعی هر ماه حدود 6 هزار میلیارد تومان است که دو برابر بودجه یارانه های نقدی کشور است.

- ، میرهاشم موسوی در دیدار با رییس دیوان عدالت اداری گفت: درخواست برگزاری این جلسه از سوی سازمان تأمین اجتماعی مطرح شد، چرا که معتقدیم ما و دیوان عدالت اداری، می توانیم در راستای ارتقای رضایتمندی مردم و رفع مشکلات احتمالی همکاری داشته باشیم.

در این زمینه، خواست و اراده سازمان تأمین اجتماعی این است که مسائل مرتبط با دیوان عدالت اداری به سرعت پیگیری و مشکلات احتمالی برطرف شود.

وی با اشاره به وجود مسائل مشترک فراوان میان سازمان تأمین اجتماعی و دیوان عدالت اداری، اظهار داشت: بخشی از مسائل و مشکلات فعلی، ناشی از تبعات تصمیمات گذشته و اقداماتی است که در دیگر سازمان ها و نهادها انجام می شود و خروجی نهایی آن به تأمین اجتماعی می رسد.

وی با تأکید بر اینکه در سازمان تأمین اجتماعی سه مفهوم تحول، عدالت و اعتماد مبنای فعالیت و ارزیابی اقدامات قرار دارد، اظهار داشت: محتوای اصلی اقدامات در دستور کار این سازمان تحول و عدالت است و نتیجه این اقدامات، جلب اعتماد مردم خواهد بود.

معتقدیم هر چقدر که کار و تلاش در سازمان تأمین اجتماعی صورت گیرد اگر منجر به عدالت نشود، اثر مطلوبی نخواهد داشت و به اهدافمان نمی رسیم و دچار چا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسری 6 هزار میلیارد تومانی تامین اجتماعی در ماه

کسری 6 هزار میلیارد تومانی تامین اجتماعی در ماه