مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 11:352021-10-18پزشكي

اعزام تیم های سیار واکسیناسیون در حاشیه شهر و مناطق کم برخوردار


رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تیم های سیار واکسیناسیون جهت خدمت رسانی به مردم حاشیه شهر و مناطق کم برخوردار به این مناطق اعزام می شوند و نسبت به تزریق واکسن اقدام می کنند.

- سید محمد هاشمی شهری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: روند نزولی کرونا در سیستان و بلوچستان و وضعیت آبی این استان پایدار نخواهد بود و در صورت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و عدم مشارکت در واکسیناسیون، کرونا از شرایط شکننده بهره می برد و سایه وحشتناک موج جدید کرونا بر استان سیستان و بلوچستان را شاهد خواهیم بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته با شناسایی 147 بیمار جدید مبتلا به کرونا تعداد کل بیماران مبتلا به کووید در سطح استان سیستان و بلوچستان به 126 هزار و 402 مورد رسیده است گفت: هم اکنون 173 بیمار که دارای مشکلات تنفسی هستند در بیمارستان های سطح استان بستری که از این تعداد 56 نفر طبق آزمایشات صورت گرفته مبتلا به کووید 19 هسند.

وی ادامه داد: در شبانه روز گذشته متاسفانه 1 نفر در سطح استان به دلیل ابتلا به کرونا فوت شد و بدین ترتیب تعداد کل موارد مثبت فوت شده در سطح استان از ابتدای اپیدمی به 2560 نفر رسیده است تزریق دوز اول واکسن کرونا به بیش از 50 درصد گروه های هدف  رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام تیم های سیار واکسیناسیون در حاشیه شهر و مناطق کم برخوردار

اعزام تیم های سیار واکسیناسیون در حاشیه شهر و مناطق کم برخوردار