مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 11:302021-10-18پزشكي

آخرین وضعیت شیوع کرونا در فارس/نقش واکسن در کاهش موارد مرگ


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با بیان آخرین وضعیت کروناویروس در استان فارس از ابتدای شیوع تا امروز دوشنبه، - ایسنا/فارس مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با بیان آخرین وضعیت کروناویروس در استان فارس از ابتدای شیوع تا امروز دوشنبه، بیست و ششم مهر 1400 بر نقش غیرقابل انکار در پیشگیری از مرگ و میر کرونا تاکید کرد.

سید روح الله حسینی دوشنبه 26 مهر در جمع خبرنگاران از شناسایی مجموع 464 هزار و 500 بیمار مبتلا به کووید 19 در استان فارس از ابتدا تاکنون خبر داد و گفت: این تعداد بیمار با انجام بیش از یک میلیون و 601 هزار و 441 مورد تست تشخیصی شامل تست مولکولی یا PCR و تست سریع در فارس شناسایی شده اند.

حسینی با بیان اینکه 249 بیمار جدید طی 24 ساعت گذشته در بیمارستان های استان بستری شده اند، افزود: هم اکنون هزار و 717 بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان های فارس بستری هستند که از این تعداد، 178 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.

این پزشک متخصص طب اورژانس همچنین از جان باختن 11 هم استانی دیگر در اثر ابتلا به ویروس کرونا طی 24 ساعت گذشته خبر داد و افزود: مجموع جانباختگان ناشی از کووید 19 از ابتدای شیوع بیماری تا کنون به عدد شش هزار و 843


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت شیوع کرونا در فارس/نقش واکسن در کاهش موارد مرگ

آخرین وضعیت شیوع کرونا در فارس/نقش واکسن در کاهش موارد مرگ