مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 11:302021-10-18پزشكي

وضعیت سرپل ذهاب از نظر ابتلا به کرونا همچنان قرمز است


معاون شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب گفت: وضعیت این شهرستان از نظر ابتلا به کرونا قرمز است.

- معاون شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب گفت: وضعیت این شهرستان از نظر ابتلا به کرونا قرمز است و نیاز است مردم همچنان دستورالعمل ها را رعایت کنند و به اصول و موازین بهداشتی پایبند باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، دکتر محسن مرادی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هر چند تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا بستری در بیمارستان نسبت به روزهای گذشته اندکی کاهش یافته اما همچنان کاهش قابل ملاحظه که انتظار داریم هنوز اتفاق نیفتاده است.

وی اظهار کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی و عدم حضور در اجتماعات در شهرستان سرپل ذهاب وضعیت قابل قبولی ندارد و همچنان از همشهریان خواهش می کنیم که رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند.

معاون شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب گفت: تعداد مراسم شادی و عروسی در روزهای بعد از ماه صفر افزایش پیدا کرده که نیاز است مردم از تجمعات خودداری کنند و اگر مجبور به حضور در تجمعات شدند حتما ماسک بزنند و از فاصله فیزیکی با سایر افرادر را جدی بگیرند.

مرادی ادامه داد: افراد در صورت ابتلا به بیماری کووید 19 و یا داشتن هر گونه علایم سرما خوردگی تا بهبودی کامل در منزل قرنطینه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت سرپل ذهاب از نظر ابتلا به کرونا همچنان قرمز است

وضعیت سرپل ذهاب از نظر ابتلا به کرونا همچنان قرمز است