مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 11:252021-10-18اقتصادي

50 باشگاه ورزشی در زنجان تعطیل شده است


زنجان-- سرپرست معاونت ورزشی زنجان، با بیان اینکه این استان 361 باشگاه ورزشی دارد، گفت: تعداد 50 باشگاه ورزشی به علت مشکلات اقتصادی و تعطیلی های مکرر به تعطیلی کشیده شده است.

- زنجان-- سرپرست معاونت ورزشی زنجان، با بیان اینکه این استان 361 باشگاه ورزشی دارد، گفت: تعداد 50 باشگاه ورزشی به علت مشکلات اقتصادی و تعطیلی های مکرر به تعطیلی کشیده شده است.

غفار امانی در گفتگو با طی دو سال گذشته بیشترین آسیب را به ورزش استان زنجان وارد کرده است، گفت: در این راستا 377 فقره پرونده درخواست تسهیلات کرونایی به میزان 14 میلیارد و 533 میلیون تومان درخواست شده است.

وی اظهار کرد: تاکنون بیش از 9 میلیارد و 170 میلیون تومان تسهیلات کرونایی به باشگاه داران پرداخت شده است.

سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، گفت: با پرداخت این میزان تسهیلات برای 412 نفر در حوزه ورزش استان اشتغال ایجاد شده است.

امانی با بیان اینکه این استان 361 باشگاه ورزشی دارد، تاکید کرد: تعداد 50 باشگاه ورزشی به علت مشکلات اقتصادی و تعطیلی های مکرر در استان زنجان به تعطیلی کشیده شده است.

وی افزود: امیدواریم با ریشه کنی ویروس کرونا شاهد فعالیت بیشتر باشگاه های ورزشی در استان زنجان باشیم و بتوانیم قهرمان های زیادی در رشته های ورزشی مختلف پرورش بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 باشگاه ورزشی در زنجان تعطیل شده است

50 باشگاه ورزشی در زنجان تعطیل شده است