مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 11:252021-10-18سياسي

مردم استقبال خوبی از نشست های بصیرتی دارند


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان با بیان اینکه مردم استقبال خوبی از نشست های بصیرتی دارند،گفت: باید برگزاری این نشست ها و یادواره ها در استان پر رنگ شود.

- ، حجت الاسلام حسن بیگدلی ظهر دوشنبه در همایش شهدای روحانی در محل مصلای زنجان، گفت: یادواره 39 شهید طلبه و روحانی استان زنجان در راستای گرامی داشت کنگره 3535 شهید استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تکلیف روحانیون و طلبه ها در این دوره حساس جلوگیری از تحریف دین است، اظهار کرد: روحانیون همیشه در معرض توطئه های دشمنان هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان گفت: بیش از 10 هزار نشست های بصیرتی توسط هادیان روحانی در استان زنجان برگزار شده است.

بیگدلی با بیان اینکه مردم استقبال خوبی از نشست های بصیرتی دارند، تاکید کرد: باید برگزاری این نشست ها و یادواره ها در استان پر رنگ شود تا بتوانیم به مقام شامخ این عزیزان ادای دین کرده باشیم.

وی افزود: طلاب و روحانیون همواره در خدمت رسانی به مردم و دفاع از اسلام و انقلاب پیشتاز هستند و روحانیون در میدان جهاد و مبارزه، دوران دفاع مقدس و همچنین دفاع از حریم اهل بیت در قرارگاه معنویت و سلامت پیشقدم هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان ابراز داشت: برنامه و فعالیت های مختلفی در کمیته طلاب و روحانیون در راستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم استقبال خوبی از نشست های بصیرتی دارند

مردم استقبال خوبی از نشست های بصیرتی دارند