مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 11:202021-10-18سياسي

طرح محافظت پلیس انگلیس از نمایندگان در ملاقات های عمومی


وزیر کشور انگلیس، در پی کشته شدن یک نماینده مجلس این کشور در دیدار مردمی با رای دهندگان خود، از بررسی طرحی خبر داد که به موجب آن، نمایندگان پارلمان انگلیس در ملاقات های مردمی خود می توانند تحت حفاظت پلیس قرار گیرند.

- وزیر کشور انگلیس، در پی کشته شدن یک نماینده مجلس این کشور در دیدار مردمی با رای دهندگان خود، از بررسی طرحی خبر داد که به موجب آن، نمایندگان پارلمان انگلیس در ملاقات های مردمی خود می توانند تحت حفاظت پلیس قرار گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پولیتیکو، وزیران و مقامات پارلمانی پس از آنکه نماینده حزب کارگر در سال 2016، که در راه ملاقات با رای دهندگان خود کشته شد، تدابیر امنیتی بیشتری برای نمایندگان مجلس اندیشیده شد، اما پس از قتل آمس، سخنگوی مجلس عوام انگلیس گفت: کشور ما اکنون نیاز به بررسی این دارد که آیا این اقدامات برای محافظت از اعضا، کارکنان و رای دهندگان، به ویژه در حین صورت پذیرفتن دیدارهای مردمی، مناسب است یا خیر.

لینزی هویل، رییس مجلس عوام با این حال هشدار داد که قطع کامل ملاقات های حضوری مردمی و نبود امکان ملاقات عامه مردم با نمایندگان مجلس، می تواند پایه و اساس دموکراسی ما را تضعیف کند.

همچنین لیسا نندی، وزیر خارجه دولت سایه انگلیس گفت: حصول اطمینان از امنیت کسانی که در این ملاقات های مردمی شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح محافظت پلیس انگلیس از نمایندگان در ملاقات های عمومی

طرح محافظت پلیس انگلیس از نمایندگان در ملاقات های عمومی