مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 11:152021-10-18سياسي

آماده سازی برای برگزاری نشست کمیسیون مشترک بین ایران و آفریقای جنوبی


در نشستی که در محل سفارت آفریقای جنوبی برگزار شد ضمن اشاره به همکاری ها و روابط دو جانبه ای که طی سال های زیاد بین دو کشور وجود داشته در خصوص مسائل جاری هم مباحثی مطرح شد از جمله این که سفارت آفریقای جنوبی در حال حاضر همه نوع ویزا صادر می کند و تنها محدودیتی .

- در نشستی که در محل سفارت آفریقای جنوبی برگزار شد ضمن اشاره به همکاری ها و روابط دو جانبه ای که طی سال های زیاد بین دو کشور وجود داشته در خصوص مسائل جاری هم مباحثی مطرح شد از جمله این که سفارت آفریقای جنوبی در حال حاضر همه نوع ویزا صادر می کند و تنها محدودیتی که وجود دارد ارائه تست کرونا است که باید 96 ساعت قبل از ورود انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ویکا کومالو، سفیر آفریقای جنوبی در تهران طی نشستی در محل این سفارت خانه با اشاره به هدف برگزاری آن گفت: قرار است از این به بعد چنین نشست هایی برگزار شود تا در جریان اتفاقات جدید بین دو کشور قرار گیریم و تحولات جدید به روزرسانی شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در آفریقای جنوبی دو نوع انتخابات برگزار می شود به صورت ملی و محلی که انتخابات محلی یکی از بزرگترین انتخابات است و اهمیت آن از این رو است که نشان می دهد از لحاظ اقتصادی کجا ایستاده ایم و به حزب حاکم و عملکرد آن حزب کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی برای برگزاری نشست کمیسیون مشترک بین ایران و آفریقای جنوبی

آماده سازی برای برگزاری نشست کمیسیون مشترک بین ایران و آفریقای جنوبی