مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 11:152021-10-18ورزشي

بسکتبال ایران باید به سطح تیم های اروپایی رسد


رییس فدراسیون بسکتبال، ازسرمربی روسی تیم ملی جوانان 2024 ایران درخواست کرد تا باعث ارتقای وضعیت تیم ملی بسکتبال جوانان در آسیا و رسیدن به سطح تیم های اروپایی شود.

- ، رامین طباطبایی ظهر دوشنبه در آیین معارفه اوگینی کیسورین سرمربی روسیه ای و جدید تیم تیم ملی جوانان 2024 در آکادمی باشگاه کاله مازندران در شهرستان آمل گفت: خوشبختانه اکنون تیم ملی در رده جوانان در آسیا جایگاه مناسب و خوبی دارد و این وضعیت رو به رشد باید در به حدی برسد که با تیم های اروپایی قابل مقایسه شویم.

وی افزود: سرمربی جدید تیم ملی با سابقه و کارنامه ورزشی که دارد و آینده نگری سه ساله ای که برای تیم ملی جوانان 2024 دارد، رسیدن به سطح تیم های مطرح منطقه دور از دسترس نیست.

رییس فدراسیون بسکتبال ایران ادامه داد، در سال های اخیر فدراسیون بسکتبال با باشگاه کاله مازندران تفاهم نامه همکاری و هدایت تیم های پایه را داشته و بعد از تیم ملی جوانان 2020 اکنون با تجربه پربارتر از گذشته دوره جدید را برای آماده سازی تیم ملی جوانان 2024 شروع کرده است.

طباطبایی با قدردانی از همت بلند و تلاش های بی وقفه باشگاه کاله برای حمایت از تیم های پایه گفت، فدراسیون هم در این هدف بلند در کنار باشگاه کاله خواهد بود و پشتیبانی و حمایت های لازم را انجام خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسکتبال ایران باید به سطح تیم های اروپایی رسد

بسکتبال ایران باید به سطح تیم های اروپایی رسد