مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 11:052021-10-18سياسي

تاثیر خلق آثار جذاب رسانه ای در تشویق مردم به واکسیناسیون


معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به لزوم تشویق هرچه بیشتر اقشار مختلف به سمت واکسیناسیون؛ بر تاثیر خلق آثار جذاب رسانه ای در تشویق مردم به واکسیناسیون تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر این استان برای مردم تبیین شود و با بیان روشن و تولید آثار رسانه ای جذاب پیرامون نقش واکسیناسیون در کاهش چشمگیر آمار مبتلایان و فوتی های ناشی از کرونا در قم، عامل مؤثری برای تشویق به واکسن زدن در میان کسانی است که تاکنون این کار را انجام ندادند.

به گفته این مسئول؛ بسیاری از کشورها با واکسیناسیون توانسته اند مرگ ناشی از کرونا را به صفر برسانند و واکسیناسیون عاملی مؤثر برای مقابله با موج های بعدی این ویروس است و همه باید برای مواجهه با موج های بعدی کرونا آماده باشیم.

سلیمان پور با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم عنوان کرد: ویروس کرونا بسیار خطرناک است و باید برای مقابله با موج های احتمالی بعدی آن اقدام های جدی صورت گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات واکسن هراسان اشاره و گفت: من اگر در قم خدمت نمی کردم باور نداشتم صدای مخالفت با واکسن توسط عده ای در این استان شنیده شود؛ وقتی علمای اعلام بر واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل های بهداشتی تاکید دارند، مخالفت بر این امور چه توجیهی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر خلق آثار جذاب رسانه ای در تشویق مردم به واکسیناسیون

تاثیر خلق آثار جذاب رسانه ای در تشویق مردم به واکسیناسیون