مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 11:052021-10-18اقتصادي

چاپ مقالات و طرح های پژوهشی مرکز آموزش عالی کاشمر 200 درصد رشد یافت


طی سال های اخیر چاپ مقالات، کتاب و طرح های پژوهشی توسط اعضاء هیأت علمی این دانشگاه 200 درصد افزایش داشته است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس مرکز آموزش عالی کاشمر گفت: طی سال های اخیر چاپ مقالات، کتاب و طرح های پژوهشی توسط اعضاء هیأت علمی این دانشگاه 200 درصد افزایش داشته است.

هادی معماریان در گردهمایی دانشجویان جدیدالورود مرکز آموزش عالی کاشمر افزود: متاسفانه شیوع ویروس کرونا مانع برگزاری آیین باشکوه دانشجویان مطابق سال های قبل و دیدار چهره به چهره دانشجویان شده است.

وی با بیان اینکه یقین دارم طراوت ورود جمع جدید دانشجویان به محیط دانشگاه، نشاط انگیز و امیدبخش است؛ از مرکز آموزش عالی کاشمر به عنوان دانشگاهی پیشرو در توسعه پایدار نام برد و اظهار کرد: مرکز آموزش عالی کاشمر در بهمن ماه سال 90 با 30 دانشجو در در رشته علوم و مهندسی آب فعالیت خود را آغاز کرد.

معماریان تصریح کرد: این مجموعه دانشگاهی با پیمودن مسیر توسعه و تعالی توانسته زمینه تحصیل بیش از هزار دانشجو در 6 رشته در مقطع کارشناسی را فراهم نماید.

وی عنوان کرد: مرکز آموزش عالی کاشمر در سال های اخیر دستاوردهای خوبی را با همت هیأت رییسه، اعضاء هیأت علمی، اساتید و کارکنان در حوزه های مختلف به دست آورده به طوری که علاوه بر جذب پنج عضو هیأت علمی در سال های اخیر در زمینه فعالیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ مقالات و طرح های پژوهشی مرکز آموزش عالی کاشمر 200 درصد رشد یافت

چاپ مقالات و طرح های پژوهشی مرکز آموزش عالی کاشمر 200 درصد رشد یافت