مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 11:052021-10-18اجتماعي

دمای هوای البرز کاهش می یابد/ احتمال بارش های پراکنده در ارتفاعات


در اواخر هفته با گذر موج ناپایدار ضعیف و سرد، کاهش دما در حدود 4 تا 7 درجه سانتی گراد و بارش های پراکنده به ویژه در ارتفاعات استان مورد انتظار است.

- کرج - مدیرکل هواشناسی البرز گفت: در اواخر هفته با گذر موج ناپایدار ضعیف و سرد، کاهش دما در حدود 4 تا 7 درجه سانتی گراد و بارش های پراکنده به ویژه در ارتفاعات استان مورد انتظار است.

آرش بهارونداحمدی در گفت وگو با به پیش بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از جوی پایدار در منطقه است که به موجب آن بعضی ساعات وزش باد و افزایش آلاینده ها پیش بینی می شود.

وی بیان کرد: در اواخر هفته با گذر موج ناپایدار ضعیف و سرد، کاهش دما در حدود 4 تا 7 درجه سانتی گراد و بارش های پراکنده به ویژه در ارتفاعات استان مورد انتظار است.

هوای البرز برای گروه های حساس ناسالم است مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز صاف همراه با غبار محلی و بعضی ساعات وزش باد بوده و برای گروه های حساس ناسالم است، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان 24 درجه سانتی گراد و کمترین دمای هوا 9 درجه سانتی گراد بوده و بیشینه باد 7 متر بر ثانیه است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره های هواشناسی، فردا آسمان البرز صاف تا قسمتی ابری همر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هوای البرز کاهش می یابد/ احتمال بارش های پراکنده در ارتفاعات

دمای هوای البرز کاهش می یابد/ احتمال بارش های پراکنده در ارتفاعات