مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 11:052021-10-18دانش

آموزش در دانشگاه شیراز فعلا ترکیبی است


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز اعلام کرد که در نیم سال اول روند آموزش و تحصیل در این دانشگاه شیوه ای ترکیبی از حضوری و غیرحضوری است.

- ایسنا/فارس معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز اعلام کرد که در نیم سال اول روند آموزش و تحصیل در این دانشگاه شیوه ای ترکیبی از حضوری و غیرحضوری است.

علیرضا افشاری فر در همایش خانواده و دانشگاه، ویژه دانشجویان نو ورود، برگزار شد، در زمینه ی شیوه ی آموزش دانشگاه شیراز گفت: به دلیل شرایط ناشی از همه گیری کرونا، در نیم سال جاری شیوه ی تحصیل دانشجویان به صورت ترکیبی خواهد بود؛ عمدتا به صورت غیرحضوری است و اگر ان شاءالله شرایط اجازه دهد، آزمایشگاه ها و کارگاه ها را سعی می کنیم به صورت حضوری مورد استفاده دهیم که البته این موضوع منوط به اجازه ستاد کرونای استان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دانشگاه شیراز، افشاری فر به بیان برخی قوانین آموزشی دانشگاه در زمینه ی حضور و غیاب دانشجویان، مدت زمان فارغ التحصیلی و تسهیلات دانشجویان دارای استعدادهای درخشان پرداخت و افزود: در دانشگاه برای هر دانشجو، یک استاد مشاور تعیین شده است که دانشجویان می توانند مسائل آموزشی خود را با اساتید مشاور درمیان بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش در دانشگاه شیراز فعلا ترکیبی است

آموزش در دانشگاه شیراز فعلا ترکیبی است