مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 11:052021-10-18بين الملل

فیسبوک برای ساخت جهان مجازی «متاورس» 10 هزار نفر در اروپا استخدام می کند


طرح جدید در حالی اعلام می شود که منتقدان می گویند فیسبوک با این کار، قصد انحراف افکار عمومی و اعاده حیثیت ازخود پس از حواشی و رسوایی های اخیرش را دارد.

- فیسبوک برای ساخت جهان مجازی متاورس 10 هزار نفر در اروپا استخدام می کند طرح جدید در حالی اعلام می شود که منتقدان می گویند فیسبوک با این کار، قصد انحراف افکار عمومی و اعاده حیثیت ازخود پس از حواشی و رسوایی های اخیرش را دارد.

فیسبوک می گوید قصد دارد طی پنج سال آینده 10 هزار کارمند جدید در اتحادیه اروپا استخدام کند تا بر روی یک پلتفرم جدید ساخت این شرکت کار کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورونیوز، بنابر اعلام این غول دنیای شبکه های اجتماعی افراد استخدام شده قرار است در توسعه پلتفرمی به نام متاورس (Metaverse) به خدمت گرفته شوند، شبکه ای که مدیران فیسبوک از آن با عنوان بزرگترین تحول از زمان راه اندازی اینترنت موبایل یاد می کنند.

تا کنون جزییات دقیقی از این محیط مجازی منتشر نشده با این حال گفته می شود متاورس یک جهان آنلاین است که در آن با درآمیختن دنیای واقعی و اینترنت کاربران می توانند کار کنند، بازی کنند و از طریق هدست های موسوم به واقعیت مجازی با یکدیگر ارتباط بگیرند.

در سال های پیشین فیسبوک عمدتا به خرید پلتفرم های پیش ساخته و آینده دار (همچون اینستاگرام و واتس اپ) علاقه نشان می داد، با این حال م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیسبوک برای ساخت جهان مجازی «متاورس» 10 هزار نفر در اروپا استخدام می کند

فیسبوک برای ساخت جهان مجازی «متاورس» 10 هزار نفر در اروپا استخدام می کند