مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 10:552021-10-18ورزشي

موفقیت ورزش دانشگاهی در گرو همکاری مشترک در برنامه ریزی و هماهنگی فعالیت ها


 جلسه اعضای هیات ورزش های دانشگاهی استان مازندران با حضور دکتر ذبیحی رییس هیات، حسینی سیاهدشتی و خانم دکتر خاتمی نواب روسای هیات، داداشلو و مهندس موسوی دبیر و روابط عمومی هیات و با حضور روسای هیات های شهرستانی و روسای انجمن ها در سالن اجتماعات دانشگاه .

- ایسنا/مازندران  جلسه اعضای هیات ورزش های دانشگاهی استان مازندران با حضور دکتر ذبیحی رییس هیات، حسینی سیاهدشتی و خانم دکتر خاتمی نواب روسای هیات، داداشلو و مهندس موسوی دبیر و روابط عمومی هیات و با حضور روسای هیات های شهرستانی و روسای انجمن ها در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور با محوریت هفته تربیت بدنی برگزار شد.

در این جلسه دکتر ذبیحی، رییس هیات ورزش های دانشگاهی استان مازندران، با تمجید از مشارکت اعضا بر هم افزایی امکانات و ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت های ورزشی در هیأت استان مازندران تأکید کرد و خواستار ارائه برنامه هدفمند در هفته تربیت بدنی شد.

وی با اشاره به جمعیت قابل توجه دانشجویی در استان مازندران، موفقیت این مجموعه را در گرو همکاری مشترک در برنامه ریزی و هماهنگی فعالیت ها دانست.

خانم خاتمی نایب رییس هیات، نیز در این جلسه با اظهار مسرت از حضور در جمع اعضای هیات، برای هرگونه همکاری با هیات های شهرستانی و انجمن ها اعلام آمادگی کرد و اظهار داشت: هیات ها و انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت ورزش دانشگاهی در گرو همکاری مشترک در برنامه ریزی و هماهنگی فعالیت ها

موفقیت ورزش دانشگاهی در گرو همکاری مشترک در برنامه ریزی و هماهنگی فعالیت ها