مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 10:352021-10-18ورزشي

فرصتی دوباره برای حضور دختران والیبالیست یزد در سوپر لیگ ایران


سرپرست سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد با تشکر از حمایت های رسانه ها در انعکاس مشکلات این تیم برای شرکت در سوپر لیگ والیبال کشور، از یافتن فرصت دوباره برای ثبت نام در این مسابقات خبر داد و خواستار حمایت برای تامین هزینه ثبت نام و جذب اسپانسر برای تیم شد.

- ایسنا/یزد سرپرست سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد با تشکر از حمایت های رسانه ها در انعکاس مشکلات این تیم برای شرکت در سوپر لیگ والیبال کشور، از یافتن فرصت دوباره برای ثبت نام در این مسابقات خبر داد و خواستار حمایت برای تامین هزینه ثبت نام و جذب اسپانسر برای تیم شد.

آناهیتا نمیرانیان با اشاره به موفقیت دختران والیبالیست مسلمان و زرتشتی عمدتا بومی عضو سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد، گفت: این تیم برای اولین بار در تاریخ والیبال استان یزد و از بین 16 تیم، موفق به کسب مجوز شرکت در سوپر لیگ والیبال ایران شده است و در صورت قهرمانی در این دوره از مسابقات به جام باشگاه های آسیا راه خواهد یافت.

وی با تاکید بر این که انتظار حمایت از ورزشکاران در استان صنعتی یزد بیش از این است، اظهار کرد: سال گذشته تیم سایپا در این مسابقات شرکت کرده و به جام باشگاه های آسیا راه یافت و امید این که دختران والیبالیست یزدی نیز این موفقیت را کسب کنند، بسیار است اما این بستگی به حمایت های مالی از تی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصتی دوباره برای حضور دختران والیبالیست یزد در سوپر لیگ ایران

فرصتی دوباره برای حضور دختران والیبالیست یزد در سوپر لیگ ایران