مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 10:052021-10-18پزشكي

46 درصد از افراد بالای 12 سال در فارس واکسینه شدند


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: 46 درصد از افراد بالای 12 سال در استان فارس واکسینه شدند که این آمار از میانگین کشوری بالاتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازضرورت دارد در سریع ترین زمان ممکن به ایمنی بالا در سطح سلامت عمومی جامعه دست یابیم و افرادی که تاکنون برای دریافت واکسن اقدام نکرده اند نیز لازم است با مراجعه به مراکز واکسیناسیون سطح استان، ضمن کمک به ایمنی و سلامت خود و خانواده، با مدافعان سلامت در مسیر مقابله با بیماری کووید 19، همراهی کنند.

او در ادامه با اشاره به آغاز واکسیناسیون کرونا برای افراد بالای دوازده سال در کشور، افزود: آمار واکسیناسیون گروه بالای 12 سال در استان فارس به 46 درصد رسیده که از میانگین کشوری بیشتر بوده و گویای همت مجموعه سلامت فارس در خدمت به مردم و تلاش برای ارتقای سلامت عمومی جامعه است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بخش دیگری از این نشست ضمن بررسی شرایط بیمارستان های استان و نحوه ارائه خدمت به بیماران در بیمارستان ها و مراکز درمانی، از روند افزایشی ورودی به بخش اورژانس بیمارستان های بعضی از شهرستان ها خبر داد.

او با پیگیری وضعیت دارو در فارس و به ویژه نحوه تجویز دارو برای بیماران کووید 19 اضافه کرد: بیماری کووید 19 نشان داد که مدیریت صحیح دارو علاوه بر کمک به بیماران، سیستم سلامت را نیز در کاهش هزینه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

46 درصد از افراد بالای 12 سال در فارس واکسینه شدند

46 درصد از افراد بالای 12 سال در فارس واکسینه شدند