مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-18اجتماعي

رکابزنی از «هگمتانه» تا «نقش جهان» برای «حفاظت از آب»


پیشکسوتان ورزش دوچرخه سواری از 6 استان کشور با شعار «حفاظت از منابع آب و محیط زیست»، مسیر همدان، مرکزی و اصفهان را رکابزنی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، پیشکسوتان ورزش دوچرخه سواری از 6 استان کشور با شعار حفاظت از منابع آب و محیط زیست ، مسیر استان های همدان، مرکزی و اصفهان را دو هفته رکابزنی می کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان در جمع دوچرخه سواران پیشکسوت حاضر شد و با تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار کرد: مسئله آب و محیط زیست از مهمترین مسائل کشور است زیرا ما در حوزه آب به ورشکستگی رسیده ایم که فراتر از بحران است.

محسن جعفری نژاد بسطامی گفت: در حال حاضر در مسئله محیط زیست با چالش های متعددی از جمله آلودگی هوا ، رودخانه ها و منابع آبی و فرسایش خاک دست و پنجه نرم می کنیم.

وی افزود: مسئله بحران آب، یک شرایط موقتی است اما ما از این شرایط عبور کرده و دچار ورشکستگی آب شده ایم که باید با آن سازگار شویم و نگاه تازه ای به مصرف آب ایجاد کنیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان اظهار کرد: فرهنگسازی مدیریت مصرف آب به عهده همه شهروندان است و گروه ها و پویش های مردمی می توانند بر این مسئله تاکید، و مردم را با وضعیت فعلی آشنا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکابزنی از «هگمتانه» تا «نقش جهان» برای «حفاظت از آب»

رکابزنی از «هگمتانه» تا «نقش جهان» برای «حفاظت از آب»