مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-18اقتصادي

147 واحد تولیدی تعطیل در استان سمنان وجود دارد


️استاندار سمنان با بیان اینکه 147 واحد تعطیل تولیدی در استان وجود دارد، گفت: تعطیلی این کارگاه ها و کارخانه ها به بیکاری سه هزار و 800 نفر انجامیده است.

- ، سید محمد رضا هاشمی ظهر دوشنبه در نشستی با فعالان اقتصادی استان سمنان به میزبانی اتاق بازرگانی سمنان با بیان اینکه پیش از ارتقا، حفظ داشته های کنونی در زمنیه های اقتصادی و تولیدی حائز اهمیت است، ابراز کرد: برای پیشگیری از تعطیلی واحدهای صنعتی فعال، برنامه ریزی و تلاش وافری صورت گیرد.

وی افزود: 147 واحد تعطیل در استان سمنان وجود دارد که با تعطیلی این واحدها سه هزار و 800 کارگر بیکار شدند از سوی دیگر باید گفت کارگری که ناگهان بیکار می شود، آسیب های بیشتری نسبت به کسی که از ابتدا بیکار بوده متحمل می شود زیرا برای زندگی خود برنامه ریزی هایی مبنی بر شغل و درآمد خود داشته که اکنون از بین رفته است در نتیجه باید کاری در این زمینه صورت داد.

استاندار سمنان با بیان اینکه در حال حاضر تنها 56 درصد از واحدهای صنعتی استان سمنان به صورت سه شیفت و با 100 درصد ظرفیت خود فعال هستند، ابراز کرد: با رونق واحدهای صنعتی، آسیب های اجتماعی مانند اعتیاد و طلاق کاهش می یابد زیرا بسیاری از این آسیب ها بر اثر فقر ایجاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

147 واحد تولیدی تعطیل در استان سمنان وجود دارد

147 واحد تولیدی تعطیل در استان سمنان وجود دارد