مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 09:302021-10-18سياسي

صالحی: در برخی مناطق چشمه بار داریم ریل نداریم در جای دیگر ریل هست بار نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدمیعاد صالحی صبح امروز در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرعامل جدید راه آهن جمهوری اسلامی ایران و تودیع مدیرعامل سابق با بیان اینکه حوزه های باری و مسافری ریلی حوزه هایی هستند که باید به آن ها توجه ویژه ای شود گفت: - مدیرعامل راه آهن از تلاش برای فعال سازی کریدور های ترانزیتی ریلی راه آهن خبر داد و گفت: در برخی مناطق چشمه بار داریم، اما ریل نداریم و در جای دیگر ریل هست، اما بار نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدمیعاد صالحی صبح امروز در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرعامل جدید راه آهن جمهوری اسلامی ایران و تودیع مدیرعامل سابق با بیان اینکه حوزه های باری و مسافری ریلی حوزه هایی هستند که باید به آن ها توجه ویژه ای شود گفت: در برخی مناطق چشمه بار داریم، اما ریل نداریم و در جای دیگر ریل هست، اما بار نداریم.

وی افزود: در بحث نوسازی اولویت ما حمایت از تولید داخل است و ظرفیت های مغفول داریم.

معاون وزیر راه ادامه داد: تأمین مالی از مسیر های مختلف و سرمایه گذاری خارجی و فعال سازی کریدور های خارجی را پیگیری می کنیم.

مدیرعامل راه آهن ادامه داد: برخی جا ها چشمه بار مهمی با بازدهی بالا وجود دارد که با یک آنتی کمتر از ده کیلومتری به شبکه متصل می شودصالحی در حل مشکلات استخدامی و حقوق و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی: در برخی مناطق چشمه بار داریم ریل نداریم در جای دیگر ریل هست بار نیست

صالحی: در برخی مناطق چشمه بار داریم ریل نداریم در جای دیگر ریل هست بار نیست