مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 09:102021-10-18بين الملل

درخواست روزنامه وابسته به ارتش چین برای جنگ خلق باجاسوس های آمریکا


نشریه وابسته به ارتش چین در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازمربوط به تاسیس یک واحد جدید از سوی سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) مختص به چین، خواستار جنگ خلق برای شکست دادن جاسوسی های آمریکا شد.

- درخواست روزنامه وابسته به ارتش چین برای "جنگ خلق" باجاسوس های آمریکا نشریه وابسته به ارتش چین در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازمربوط به تاسیس یک واحد جدید از سوی سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) مختص به چین، خواستار "جنگ خلق" برای شکست دادن جاسوسی های آمریکا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه ساوت چاینا مورنینگ پست، اعلام خبر تاسیس مرکز ماموریت چین از سوی سازمان سیا در هفتم اکتبر که به گفته ویلیام برنز، مدیر این سازمان هدفش مقابله با مهمترین تهدید ژئوپلتیکی این کشور است بازتاب وسیعی در رسانه های اجتماعی چین پیدا کرد.

در چند روز گذشته ویدیویی در ابعاد گسترده انتشار یافت که ادعا می کند که سازمان سیا در حال جذب مامورانی مسلط بر زبانها و گویشهای مورد استفاده در چین است.

گزارش مربوط به این ویدیو از سوی بسیاری از رسانه های وابسته به دولت چین انتشار یافت.

در یک حساب وابسته به روزنامه ارتش آزادیبخش خلق چین در رسانه اجتماعی Weibo از سازمان سیا به عنوان یک نیروی خارجی متخاصم یاد و تصریح شد: سرویس اطلاعاتی آمریکا که اینقدربه طور فاحش در حال جذب ماموران وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست روزنامه وابسته به ارتش چین برای جنگ خلق باجاسوس های آمریکا

درخواست روزنامه وابسته به ارتش چین برای جنگ خلق باجاسوس های آمریکا