مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 08:552021-10-18حوادث

ایمن سازی نقطه حادثه خیز محور جنوبی ملارد


شهردار ملارد از ایمن سازی نقطه حادثه خیز محور جنوبی ملارد خبر داد و گفت: خیابان درختی این شهر معروف به «جاده مرگ» به قید فوریت اصلاح هندسی می شود.

- ، اصلاح هندسی خیابان درختی را یکی از مطالبات به حق شهروندان و رانندگانی که از این مسیر در حال تردد بودند برشمرد و در این باره گفت: بلوار امام رضا (ع) (محور چیتگر) مهمترین محور جنوبی شهر ملارد تلقی می شود و این مسیر نقطه اتصال ملارد به صفادشت و اشتهارد است که متأسفانه قسمت درختی این بلوار (حصارک غفاری) از نقاط حادثه خیز شهرستان بوده که مکرراً تصادفات ناگواری در آن محور اتفاق افتاده و به جاده مرگ نیز معروف است.

وی ادامه داد: طی بازدید با اعضای شورای اسلامی و مدیران شهری که از این منطقه داشتیم دستور جهت تسریع در عملیاتی شدن تعریض این مسیر به معاونت امور زیر بنایی و ترافیک شهرداری صادر شد و امروز با پی گیری های مداوم تلاش می کنیم در کمترین زمان این طرح را به سرانجام برسانیم.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی تعریض این جاده حد فاصل تقاطع خیابان آیت الله رفسنجانی تا پلیس راه صفا دشت در فاز اول، مخلوط ریزی و زیر سازی شامل تسطیح، آب پاشی و رگلاژ و کمپکت آن به مقدار تقریبی 2100 مترمکعب توسط واحد امانی معاونت امور زیربنایی و ترافیک انجام و در حال آماده سازی جهت روکش آسفالت می باشد که امیدواریم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی نقطه حادثه خیز محور جنوبی ملارد

ایمن سازی نقطه حادثه خیز محور جنوبی ملارد