مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 08:302021-10-18سياسي

به اسم حماسه سازی به کام کارنامه سازی؛ وارونه نمایی به سبک «علی عسکری»!


احمدرضا انصاری؛ این روزها که همه جا زمزمه حال و روز ناخوش رسانه ملی پیچیده و عده کثیری، از ضرورت تغییراتی اساسی در سازمان صداوسیما سخن می گویند، - پرونده صداوسیما 32 به بهانه انتشار گزارش حماسه رسانه ؛ به اسم حماسه سازی به کام کارنامه سازی؛ وارونه نمایی به سبک علی عسکری ! حماسه رسانه اگرچه به عنوان کارنامه عملکرد علی عسگری معرفی شد اما بیشتر دفتر املای پر اشتباه اوست؛ در این اثر بیشتر از گزارشِ عملکرد، کارنامه سازی اتفاق افتاده تا جایی که ذیل ترویج هر موضوعی، دوغ و دوشاب ردیف شده تا گزارش عملکرد، فقط پر شود.

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو- احمدرضا انصاری؛ این روزها که همه جا زمزمه حال و روز ناخوش رسانه ملی پیچیده و عده کثیری، از ضرورت تغییراتی اساسی در سازمان صداوسیما سخن می گویند، ندای مخالفی نیز از سوی پرچمداران سابق این رسانه به گوش می رسد.

ندایی که بیش از هر چیز، رنگ و بوی کارنامه سازی می دهد.

از خودستایی هایشان پیداست که معتقدند مشک آن است که عطار بگوید! این اعتقادشان البته یک روز و دو روز نیست که سر و کله اش پیدا شده و چندین سال است که علی عسکری و سازمان تحت مدیریتش، بدان پایبند بوده اند.

همچون زمانی که خود علی عسکری در مصاحبه هایش از مرجعیتی سخن می راند که در عمل دیده نمی شد یا آنگاه که آمار و ارقام مرکز تحقیقات ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به اسم حماسه سازی به کام کارنامه سازی؛ وارونه نمایی به سبک «علی عسکری»!

به اسم حماسه سازی به کام کارنامه سازی؛ وارونه نمایی به سبک «علی عسکری»!