مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 08:252021-10-18اجتماعي

بازی با جان در خیابان جهان پناه/ مسیرهای حادثه خیز هدیه شورای پنجم به اراکی ها


اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی پنجم در راستای اجرای پروژه های انسان محور، طرح های احداث مسیر دوچرخه سواری را در دستور کار شهرداری قرار دادند، - خبرگزاری فارس ـ اراک؛ ایجاد بستری مناسب برای حمل و نقل آسان شهروندان همواره یکی از دغدغه های مهم مدیریت شهری بوده و که در این راستا در شهرهای مختلف طرح های گوناگونی به مرحله اجرا درآمده که یکی از این طرح ها، ایجاد مسیرهایی برای دوچرخه سواری است.

نبود زیرساخت های کافی حمل و نقل عمومی از یک سو و کاهش گره های ترافیکی و آلودگی هوا از سوی دیگر مسوولان مدیریت شهری در شهرها را بر آن داشته تا از طریق ایجاد مسیرهای دوچرخه سواری حمل و نقل آسانی را برای شهروندان رقم بزنند.

در شهر اراک نخستین مسیر دوچرخه سواری کلانشهر اراک در سال 96 از خیابان جهان پناه تا کوی شهید بهشتی ایجاد شد و در سال های بعد طرح توسعه ای احداث این مسیر در سطح منطقه یک اجرایی و کم کم در سایر مناطق توسعه یافت، به گونه ای که خطوط ویژه مصوب دوچرخه در کلانشهر اراک 25 کیلومتر تعیین شده است.

ایجاد  27.

3 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری در دو لاین رفت و برگشت تاکنون مسوولان شهرداری اراک اقدام به ایجاد 27.

3 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری در دو لاین رفت و برگشت کرده اند که این مسیرها در مقابل پارک آزادی، خیابان دانشگاه، خیابان شهیدان جهان پناه،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی با جان در خیابان جهان پناه/ مسیرهای حادثه خیز هدیه شورای پنجم به اراکی ها

بازی با جان در خیابان جهان پناه/ مسیرهای حادثه خیز هدیه شورای پنجم به اراکی ها