مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 08:002021-10-18اقتصادي

هدفگذاری افزایش رایزنان بازرگانی در کشورهای هدف صادراتی به 120 نفر


رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به هدفگذاری افزایش رایزنان بازرگانی در کشورهای هدف صادراتی به 120 نفر، گفت: می توان از صادرات به کشورهای همسایه به علاوه چین و هند یکصد میلیارد دلار درآمد ارزی داشت به شرط اینکه شرایط صادرات تسهیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس علیرضا پیمان پاک در برنامه تلویزیونی، اظهار داشت: اگرچه در مورد موضوع صادرات و بخصوص صادرات به کشورهای همسایه در سال های گذشته به دلیل اهمیت آن بسیار صحبت شده است اما از 1200 میلیارد واردات این کشورها سهم ایران کمتر از 20 میلیارد دلار و زیر یک درصد است.

* هدف گذاری برای افزایش 35 میلیارد دلاری صادرات در 4 سال وی با تاکید بر اینکه برای صادرات پایدار و توسعه آن نیازمند برنامه ریزی هستیم، گفت: هدف گذاری رییس جمهور افزایش 35 میلیارد دلاری صادرات در چهار سال آینده است بنابراین در راستای تحقق این مهم برنامه ای را با کمک بخش خصوصی تدوین شده است تا براساس این برنامه با پشتیبانی دولت بتوانیم بازارها را در اختیار بگیریم.

  * درآمد 100 میلیارد دلاری از صادرات به کشورهای همسایه و هند و چین وی افزود: براساس مطالعه سازمان توسعه تجارت ، ایران می تواند از صادرات به کشورهای همسایه به علاوه چین و هند یکصد میلیارد دلار درآمد ارزی داشته باشد و برای این کار نیز نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدفگذاری افزایش رایزنان بازرگانی در کشورهای هدف صادراتی به 120 نفر

هدفگذاری افزایش رایزنان بازرگانی در کشورهای هدف صادراتی به 120 نفر