مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 07:502021-10-18سياسي

لزوم بهره مندی از ظرفیت شرکت های دانش بنیان بومی


شهردار شیراز بر لزوم بهره مندی از ظرفیت شرکت های دانش بنیان بومی تاکید و از راه اندازی مرکز رشد و نوآوری شهرداری این کلانشهر در آینده ای نزدیک خبر داد.

- ایسنا/فارس شهردار شیراز بر لزوم بهره مندی از ظرفیت شرکت های دانش بنیان بومی تاکید و از راه اندازی مرکز رشد و نوآوری شهرداری این کلانشهر در آینده ای نزدیک خبر داد.

سید احسان اصنافی دوشنبه 26 مهرماه در نشستی که با حضور رییس کمیسیون هوشمندسازی شورای شهر شیراز و مدیران ایرانسل برگزار شد، گفت: فناوری اطلاعات را می توانیم یکی از مهمترین ابزار استراتژیکی مدیریت و اداره صحیح یک سیستم یا سازمان چه در حد خرد و چه در حد کلان بدانیم.

او با اشاره به اینکه زمینه شهر هوشمند در شیراز فراهم است، عنوان کرد: در کنار همه مسائلی که وجود دارد قطع به یقین وجود فرآیند هوشمند سازی ویژگی های مثبتی دارد از جمله کاهش آلودگی محیط زیستی، کاهش هزینه، کاهش زمان انجام کار، کاهش سفر درون شهری و از همه مهم تر قدرت پاسخگویی و شفاف سازی است.

شهردار شیراز اظهار کرد: شرکت های دانش بنیان بومی و توانمندی در سطح استان فارس داریم که در موضوعاتی نظیر شهر هوشمند و شهرداری الکترونیک می توانند موثر باشند و باید از ظرفیت آن ها بهره برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بهره مندی از ظرفیت شرکت های دانش بنیان بومی

لزوم بهره مندی از ظرفیت شرکت های دانش بنیان بومی