مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 07:452021-10-18اجتماعي

به هیچ وجه اجازه مصرف «مازوت» را در تهران نخواهیم داد


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: برنامه چهار ماهه ویژه ای برای پایش و کنترل آلودگی هوا در فصل سرما پیش بینی شده که شامل یک برنامه اجرایی نظارتی و اقدامات فرهنگی و اطلاع رسانی است که از ابتدای آبان ماه اجرا می شود.

- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: برنامه چهار ماهه ویژه ای برای پایش و کنترل آلودگی هوا در فصل سرما پیش بینی شده که شامل یک برنامه اجرایی نظارتی و اقدامات فرهنگی و اطلاع رسانی است که از ابتدای آبان ماه اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید محمودی در نشست کمیته تخصصی پیشگیری آلودگی هوا که بعد از ظهر روز گذشته در اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران برگزار شد، اظهارکرد: اولویت اصلی ما در ایام پیش رو نظارت و پایش های محیط زیستی در حوزه آلودگی هواست چراکه در فصل سرما در کنار آلودگی هوا و پدیده اینورژن به احتمال زیاد و با توجه به مدل های پیش بینی آب و هوایی و کاهش بارندگی، با کانون های گرد و غبار در استان تهران مواجه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بر این اساس از هم اکنون برنامه پایشی چهارماهه ای پیش بینی شده است که شامل اقدامات اجرایی، نظارتی، فرهنگی و اطلاع رسانی با همکاری دستگاه ها و سازمان های مسئول می شود، گفت: بر اساس این برنامه در بخش پایش ها علاوه بر کنترل صنایع کوچک مقیاس و واحدها صنفی و شهرک ها و لکه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به هیچ وجه اجازه مصرف «مازوت» را در تهران نخواهیم داد

به هیچ وجه اجازه مصرف «مازوت» را در تهران نخواهیم داد