مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 07:302021-10-18پزشكي

تزریق 2.2 میلیون دز واکسن کرونا در البرز


سخنگوی ستاد کرونای استان البرز در پاسخ به اینکه آیا موج ششم کرونا در کشور آغاز شده، گفت: هرچند در برخی استان ها سیر نزولی ابتلا به کرونا متوقف شده ولی هنوز آغاز موج ششم به طور رسمی آغاز نشده است.

- ایسنا/البرز سخنگوی ستاد کرونای استان البرز در پاسخ به اینکه آیا موج ششم کرونا در کشور آغاز شده، گفت: هرچند در برخی استان ها سیر نزولی ابتلا به کرونا متوقف شده ولی هنوز آغاز موج ششم به طور رسمی آغاز نشده است.

مهرداد بابایی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در البرز اظهار کرد: در حال حاضر 615 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند و روزانه حدود 2000 نفر هم به صورت سرپایی به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه می کنند.

وی در پاسخ به اینکه آیا موج ششم کرونا در کشور آغاز شده، افزود: هرچند در برخی استان ها سیر نزولی ابتلا به کرونا متوقف شده ولی هنوز آغاز موج ششم به طور رسمی آغاز نشده است.

وی توضیح داد: با توجه به سرد شدن هوا احتمال شیوع سایر بیماری های ویروسی مثل آنفلوآنزا و سرماخوردگی افزایش یافته که این موضوع هم در افزایش تعداد بیماران بی تاثیر نیست.

سخنگوی ستاد کرونای استان البرز گفت: البته با سرد شدن هوا شاهد بسته شدن در و پنجره ها و تهویه کمتر در فضاهای بسته هستیم که این هم در انتقال ویروس بی تاثیر نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 2.2 میلیون دز واکسن کرونا در البرز

تزریق 2.2 میلیون دز واکسن کرونا در البرز