مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 07:252021-10-18اقتصادي

حمایت از ازدواج های دانشجویی در دانشگاه علوم توانبخشی


رییس و دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با اشاره به برنامه دانشگاه در حمایت از ازدواج های دانشجویی گفت: با وجود مشکلات اقتصادی تشویق جوانان به ازدواج از ضروریات جامعه ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دانشگاه، معاونان دانشجویی، توسعه مدیریت و آموزش، افزود: با وجود مشکلات اقتصادی در کشور، اما تشویق جوانان به ازدواج با حمایت خانواده ها و فرزندآوری، از ضروریات جامعه ایران است.

وی ایران را نوزدهمین کشور پرجمعیت دنیا معرفی کرد و افزود: طی سال های اخیر، رشد جمعیت در کشور ما کاهش یافته، ضمن آنکه میزان مهاجرت از ایران، افزایشی است و بخصوص در میان جوانان، تمایل به مهاجرت افزایش یافته است.

خانکه با اشاره به اینکه جمعیت شهری نسبت به جمعیت روستایی افزایش یافته، اظهار داشت: پیش بینی می شود جمعیت کل کشور در سال 2050 میلادی به 93 میلیون نفر برسد.

ترکیب جمعیتی در کشور نشان می دهد که جمعیت 15 تا 54 سال، حدود 50 درصد جمعیت کل را شامل می شود و نشان می دهد هنوز فرصت داریم تا با آگاهی رسانی جامعه و رفع موانع، برای جوانان امکان فرزندآوری و رشد جمعیت را فراهم کنیم.

وی، بهترین سن ازدواج و فرزندآوری خانم ها را در سنین بین 18 تا 25 سال ذکر کرد و افزود: باروری از سن 30 سال به بالا، عوارض مختلف ایجاد می کند و باید در جهت این امر، حمایت های لازم از زنان در خانواده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از ازدواج های دانشجویی در دانشگاه علوم توانبخشی

حمایت از ازدواج های دانشجویی در دانشگاه علوم توانبخشی