مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 07:252021-10-18اقتصادي

برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون معدن اتاق ایران


ابراهیم جمیلی با رای بیشتر رییس کمیسیون معدن اتاق ایران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی؛ اعضا کمیسیون تخصصی معادن و صنایع معدنی ابراهیم جمیلی را با بالاترین رأی به عنوان رییس کمیسیون انتخاب کردند.

انتخابات 3 کمیسیون معادن و صنایع معدنی، کشاورزی و صادرات اتاق ایران به دلیل اینکه برخی از اعضا نتوانسته بودند به صورت آنلاین شرکت کنند، هفته گذشته ابطال و مقرر شد تا انتخابات به صورت حضوری مجدداً برگزار شود که روز گذشته برگزار گردید و ابراهیم جمیلی با 19 رأی مجدداً به عنوان رییس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق ایران انتخاب گردید و بهرام شکوری همان 11 رأی دور قبل را بدست آورد.

همچنین در این انتخابات مهرداد اکبریان و غلام سرور نوتی زهی بعنوان نواب رییس انتخاب گردیدند.

افزایش 5 رأی جمیلی نسبت به انتخابات آنلاین نشان داد، رأی کسانیکه نتوانسته بودند در انتخابات قبلی رأی دهند به نفع جمیلی بوده و برخی از فضا سازی های انجام شده در جهت زیر سوال بردن انتخابات غیراخلاقی و غیر واقعی بوده است.

ابراهیم جمیلی در پایان این انتخابات که برای دومین بار موفق به کسب کرسی ریاست کمیسیون تخصصی معدن شد به در جمع اعضای کمیسیون گفت: فضای رقابت دیگر تمام شده و اکنون فصل رفاقت رسیده و باید در این دو سال باقی مانده از عمر کمیسیون اتاق بازرگانی و با توجه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون معدن اتاق ایران

برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون معدن اتاق ایران