مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 07:202021-10-18اقتصادي

با اصنافی که واکسن کرونا نزنند برخورد قانونی می شود


با توجه به زمزمه هایی از آغاز موج ششم کرونا، متصدیان واحدهای صنفی و پرسنل شاغل در آنها تا پایان مهر فرصت دارند دو دز واکسن کرونا را دریافت کنند.

- ایسنا/البرز رییس اتاق اصناف البرز گفت: با توجه به زمزمه هایی از آغاز موج ششم کرونا، متصدیان واحدهای صنفی و پرسنل شاغل در آنها تا پایان مهر فرصت دارند دو دز واکسن کرونا را دریافت کنند.

بهروز حصاری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه شرایط سختگیرانه ای برای فعالیت واحدهای صنفی اعمال می شود، اظهار کرد: طی حدود دو سالی که از پاندمی می گذرد، واحدهای صنفی آسیب زیادی دیده اند ولی باز با این حال سلامت مردم را در اولویت خود قرار دادند و با تعطیلی گاه و بیگاه کنار آمدند.

وی ادامه داد: با توجه به زمزمه هایی از آغاز موج ششم کرونا، متصدیان واحدهای صنفی و پرسنل شاغل در آنها تا پایان مهر فرصت دارند دو دز واکسن کرونا را دریافت کنند.

وی افزود: این افراد باید مستندات لازم که شامل کارت واکسن است را در واحد صنفی خود نگه دارند تا در صورت مراجعه بازرسی ارائه دهند.

رییس اتاق اصناف البرز توضیح داد: بدیهی است از اول آبان ماه با صنوفی که فعالان آنها دو دز واکسن کرونا را دریافت نکرده باشند، برخورد قانونی لازم صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اصنافی که واکسن کرونا نزنند برخورد قانونی می شود

با اصنافی که واکسن کرونا نزنند برخورد قانونی می شود