مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 06:552021-10-18اقتصادي

7000 ناشنوا و کم شنوا در لرستان وجود دارد/ کمک هزینه کاشت حلزون پرداخت می شود


معاون امور توانبخشی بهزیستی لرستان گفت: هر مراجعه کننده ای متقاضی کاشت حلزون باشند مدارک و مستندات آنان را دریافت و درخواست اعتبار برای عمل آنها را به سازمان می دهیم.

- ایسنا/لرستان معاون امور توانبخشی بهزیستی لرستان گفت: هر مراجعه کننده ای متقاضی کاشت حلزون باشند مدارک و مستندات آنان را دریافت و درخواست اعتبار برای عمل آنها را به سازمان می دهیم.

نگار فتحی بیرانوند در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: درحال حاضر 7000 مددجوی ناشنوا و کم شنوا تحت پوشش بهزیستی استان هستند و میزان خدماتی که به این قشر داده می شود بسیار گسترده است.

وی بیان کرد: تمام خدماتی که به افراد دارای معلولیت داده می شود به افراد ناشنوا و کم شنوا تعلق می گیرد.

معاون امور توانبخشی بهزیستی لرستان در خصوص کاشت حلزون برای معلولین ناشنوا و کم شنوا، گفت: برای هر مددجویی که بخواهد عمل کاشت حلزون را انجام دهد سه میلیون تومان کمک هزینه به آنها پرداخت می شود.

فتحی بیرانوند بیان کرد: هر مراجعه کننده ای داشته باشیم که متقاضی کاشت حلزون باشند مدارک و مستندات متقاضیان را دریافت می کنیم و درخواست اعتبار برای آنان را به سازمان می دهیم.

وی گفت: افراد ناشنوا و کم شنوا بنا به درصد معلولیت خود از خدمات مستمری، توانبخشی و کمک توانبخشی بهزیستی لرستان بهره مند می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7000 ناشنوا و کم شنوا در لرستان وجود دارد/ کمک هزینه کاشت حلزون پرداخت می شود

7000 ناشنوا و کم شنوا در لرستان وجود دارد/ کمک هزینه کاشت حلزون پرداخت می شود