مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 06:502021-10-18سياسي

دولت سابق چقدر ملک دولتی در سمنان فروخت؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدعلیرضا میری، مدیر دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت برق منطقه ای سمنان صبح امروز در نشستی در برق منطقه ای سمنان اظهار کرد: با تلاش همکاران این دفتر، مراحل مربوط به ورود و ثبت اطلاعات پرونده های املاک و اموال منقول این شرکت در سامانه سادا با همکاری و مساعدت های نماینده سازمان امور اقتصادی و دارایی استان سمنان به انجام رسیده است.

وی افزود: در این راستا، تمام املاک و اموال غیرمنقول دارای اسناد دفترچه ای این شرکت، پس از طی مراحل قانونی و ثبتی به اسناد مالکیت تک برگی تبدیل شده است.

مدیر دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت برق منطقه ای سمنان گفت: ثبت و ورود اطلاعات املاک دستگاه های اجرایی در سامانه سادا (سامانه اموال دستگاه های اجرایی) برای شرکت برق منطقه ای سمنان به 97 درصد رسید.

خلیلی خواه، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان می گوید: در سال 1399، تعداد 65 ملک مازاد دستگاه های اجرایی در کارگروه استانی شناسایی و برای طی مراحل آتی و کسب مجوز اقدامات لازم انجام شد.

او ادامه داد: با توجه به شرایطی که بر بازار حاکم بود، 23 مورد به فروش رسید و از بابت فروش این املاک، 12 میلیارد تومان اعتبار به استان و اعتبارات استان و بدنه دستگاه های اجرایی تزریق شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سابق چقدر ملک دولتی در سمنان فروخت؟

دولت سابق چقدر ملک دولتی در سمنان فروخت؟