مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 06:352021-10-18سياسي

مدیرعامل جدید موسسه تحقیق و توسعه دانشمند منصوب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موسسه دانشمند به دنبال انتصاب علی خطیبی مدیرعامل سابق موسسه تحقیق و توسعه دانشمند وابسته به بنیاد مستضعفان به سرپرستی معاونت اداری، - رییس بنیاد مستضعفان با صدور حکمی، علیرضا زاهدی را به مدیرعاملی موسسه تحقیق و توسعه دانشمند منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موسسه دانشمند به دنبال انتصاب علی خطیبی مدیرعامل سابق موسسه تحقیق و توسعه دانشمند وابسته به بنیاد مستضعفان به سرپرستی معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ، سید پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان با صدور حکمی، علیرضا زاهدی را به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره موسسه تحقیق و توسعه دانشمند منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است: جناب آقای دکتر علیرضا زاهدیسلام علیکمبا عنایت به مراتب تخصص، شایستگی و سوابق ارزنده، جنابعالی را به مدت 2 سال به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره موسسه تحقیق و توسعه دانشمند منصوب می نمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال در کمک به پیشبرد اهداف و برنامه های بنیاد و انجام امور محوله موفق باشید.

رییس بنیاد مستضعفان در نامه دیگری خطاب به خطیبی، مدیرعامل سابق این موسسه، با تبریک انتصاب وی به سرپرستی معاونت اداری، مالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل جدید موسسه تحقیق و توسعه دانشمند منصوب شد

مدیرعامل جدید موسسه تحقیق و توسعه دانشمند منصوب شد