مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 06:252021-10-18سياسي

رونمایی از قسمت اول استاندارد ملی ایمنی در سیستم های حمل و نقل ریلی درون شهری کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، جلسه کمیسیون تدوین استاندارد ملی ایمنی در سیستم های حمل و نقل درون شهری کشور به صورت حضوری و ویدیو کنفرانس با حضور علی عبداله پور مدیرعامل .

- از بخش اول استاندارد ملی ایمنی در سیستم های حمل و نقل ریلی درون شهری کشور با عنوان الزامات ایمنی در مراحل طراحی ایستگاه ها تونل ها و بهره برداری از آن ها درجلسه کمیسیون تدوین استاندارد با حضور نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، جلسه کمیسیون تدوین استاندارد ملی ایمنی در سیستم های حمل و نقل درون شهری کشور به صورت حضوری و ویدیو کنفرانس با حضور علی عبداله پور مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، رییس کمیسیون تدوین استاندارد ملی ایمنی و آزیتاخضرایی مدیر کل دفتر تدوین استاندارد های ملی و نمایندگان سایر قطار شهری های کشور برگزارشد.

در ابتدای این جلسه مدیر ایمنی و مهندسی عملیات شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه استاندارد ملی ایمنی در 7 بخش در حال تدوین شدن است گفت: تاکنون ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از قسمت اول استاندارد ملی ایمنی در سیستم های حمل و نقل ریلی درون شهری کشور

رونمایی از قسمت اول استاندارد ملی ایمنی در سیستم های حمل و نقل ریلی درون شهری کشور