مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 06:152021-10-18سياسي

کارشناسی مجدد بنیاد مستضعفان برای قیمت گذاری اراضی روستای«موسویه»


نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس از قول بنیاد مستضعفان برای کارشناسی مجدد قیمت اراضی روستای «موسویه» و تجدید نظر در نحوه واگذاری زمین ها به روستاییان خبر داد.

- اظهار کرد: مشکلاتی که مردم در روستاهای چاهک و موسویه و محمد آباد در حوزه زمین های متعلق به بنیاد مستضعفان دارند در بسیاری دیگر از نقاط استان نیز وجود دارد که در این زمینه با مسئولان و مدیران بنیاد مذاکراتی داشته ایم.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس بیان کرد: من در این زمینه ها با جناب آقای فتاح گفت و گو داشتم و ایشان تصریح کردند که ما می خواهیم در نهایت مردم محروم و مستضعف به حقشان برسند و کسی سوء استفاده نکند و اگر مشکل خاصی برای مردم رخ داده است باید کار کارشناسی مجدد صورت گیرد.

اسحاقی گفت: اگر بعد از انقلاب اسلامی بنیاد مستضعفان در موضوع زمین هایی که تحت تملک نخست وزیر ملعون رژیم پهلوی (اسدالله علم) بوده، ورود پیدا نمی کرد، این احتمال وجود داشت که در همان منطقه موسویه برخی سوء استفاده کرده و باز شرایط ارباب – رعیتی را بر مردم حاکم می کردند اما بنیاد تلاش کرده که شرایط را برای واگذاری زمین ها به مردم را فراهم کند.

وی اظهار کرد: با رایزنی های صورت گرفته، در نهایت تصمیم گرفته شد در مورد قیمت گذاری زمین ها کار کارشناسی مجدد صورت گیرد و همچنین در مورد چگونگی وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناسی مجدد بنیاد مستضعفان برای قیمت گذاری اراضی روستای«موسویه»

کارشناسی مجدد بنیاد مستضعفان برای قیمت گذاری اراضی روستای«موسویه»