مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 05:252021-10-18حوادث

شناسایی 69 درصد از فروشندگان مواد مخدر در پردیس/77 باند متلاشی شد


فرمانده انتظامی پردیس از شناسایی 69 درصد فروشندگان مواد مخدر طی 6 ماهه نخست سال جاری در این شهرستان خبر داد و گفت: 77 باند توزیع مواد مخدر در بومهن، - پردیس- فرمانده انتظامی پردیس از شناسایی 69 از درصد فروشندگان مواد مخدر طی 6 ماه نخست سال جاری در این شهرستان خبر داد و گفت: 77 باند توزیع مواد مخدر در بومهن، پردیس و جاجرود متلاشی شده اند.

بهزاد عبدیان در گفتگو با خبرنگار مهر ، از کاهش 62.

5 درصدی سرقت در پردیس طی 6 ماه نخست سال جاری خبر داد و اظهار داشت: طی مدت ذکر شده 55 سارق نیز توسط عوامل نیروی انتظامی دستگیر و به زندان فرستاده شده اند.

عبدیان با بیان اینکه در حوزه ترافیک و تصادفات در پردیس تصمیمات مناسبی اتخاذ شده که به کاهش آمارها انجامیده است گفت: طی نیمه اول سال 1400 با کاهش 33 درصدی تعداد فوتی ها در تصادف، 82 درصد کاهش تصادفات خسارتی، 21 درصد کاهش تصادفاتی جرحی با اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز در پردیس و بومهن، مرمت سرعت گیرها و تابلوهای راهنما و نصب چراغ های رانندگی مواجه بوده ایم.

وی عنوان داشت: شهروندان پردیسی از ابتدای سال تا کنون 4 هزار و 73 تماس با پلیس برقرار کرده اند و لازم به ذکر است که فعالیت های پردیس پردیس در خصوص کشفیات مواد مخدر نیز چشمگیر بوده و در این زمینه افزایش 52 درصدی را داشته ایم و در این حوزه با تشکیل تیم های ویژه 69 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 69 درصد از فروشندگان مواد مخدر در پردیس/77 باند متلاشی شد

شناسایی 69 درصد از فروشندگان مواد مخدر در پردیس/77 باند متلاشی شد