مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 05:202021-10-18سياسي

اهواز/ مقاومت برخی روستاها در برابر واکسیناسیون


بابت بروز پیک جدید کرونا در آبان ماه نگرانی وجود دارد در حالی که اگر واکسیناسیون سریعا انجام و دستورالعمل های بهداشتی رعایت شود، پیک جدیدی نخواهیم داشت یا پیک کوتاهی رخ خواهد داد.

- دبیر شورای سلامت اهواز گفت: هر چند در یک هفته تا 10 روز اخیر روند واکسیناسیون در مناطق روستایی سرعت گرفته است اما در برخی نقاط روستایی همچنان مقاومت نسبت به واکسیناسیون ادامه دارد و میزان پوشش واکسیناسیون در این نقاط پایین است.

دکتر مهران احمدی بلوطکی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت ابتلا به کرونا در اهواز، اظهارکرد: در حال حاضر همچنان روند موارد بستری کرونا نسبت به هفته های گذشته کاهشی است اما در یکی دو هفته گذشته روند وضعیت بیماران سرپایی تقریبا ثابت شده است.

وی با بیان اینکه فعلا آمار بیماران سرپایی و بستری پایین است، افزود: در این مدت، روزانه 500 تا 600 بیمار به مراکز منتخب اهواز مراجعه می کنند که 20 تا 30 درصد تست ها معادل 150 تا 200 نفر مثبت می شود.

احمدی بلوطکی گفت: بابت بروز پیک جدید کرونا در آبان ماه نگرانی وجود دارد در حالی که اگر واکسیناسیون سریعا انجام و دستورالعمل های بهداشتی رعایت شود، پیک جدیدی نخواهیم داشت یا پیک کوتاهی رخ خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهواز/ مقاومت برخی روستاها در برابر واکسیناسیون

اهواز/ مقاومت برخی روستاها در برابر واکسیناسیون