مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 05:152021-10-18سياسي

عضو شورای شهر شیراز: قبل از وقوع فاجعه به داد شیراز برسید


رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر شیراز با این پرسش که ملاک توسعه شهر ضابطه است یا نفوذ و رابطه، نسبت به طرح توسعه شمال غرب شیراز هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، بیست و یکمین جلسه شورای شهر شیراز در حالی برگزار شد که ابتدای این جلسه غلامعلی ترابی، رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر شیراز  نطق پیش از دستور خود را با بیان سخنان رهبر انقلاب آغاز کرد: اجازه ندهیم کسانی بیایند با دست اندازی به زمین های گوناگون اطراف شهر و حومه های شهر و مناطق خوب ثروت عمومی را تبدیل کنند به ثروت شخصی، حالا بحث زمین خواری یواش یواش شده کوه خواری؛  بنده گاهی که میروم و نگاه میکنم، انسان واقعاً خیلی متأسّف میشود.

بارها من در دیدار با مسئولین شهری و مسئولین دولتی و مانند اینها این مسائل را در میان گذاشته ام.

وی سپس تصریح کرد: اخیرا بحثی در حوزه توسعه شیراز در سمت شمال غرب مطرح است که باعث نگرانی فراوان شده است، اتفاقی که در سنوات گذشته افتاده و باعث ایجاد شائبه کوهخواری و زمین خواری توسط دستگاههای دولتی را فراهم نموده است.

عضو شورای شهر سخنانش را با این پرسش ها ادامه داد: آیا در توسعه شهرها ضوابط شهرسازی جایی دارد؟ آیا ملاک توسعه شهرها ضابطه است یا نفوذ و رابطه؟ او افزود: وقتی کارشناسان حوزه شهری جهت توسعه شهرشیراز خطرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای شهر شیراز: قبل از وقوع فاجعه به داد شیراز برسید

عضو شورای شهر شیراز: قبل از وقوع فاجعه به داد شیراز برسید