مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 05:152021-10-18بين الملل

کمبود منابع از مهم ترین مشکلات راهداری کردستان است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به مشکلات موجود بر سر راه اقدامات اجرایی این اداره اشاره کرد و گفت: کمبود منابع یکی از مهم ترین و اصلی ترین مشکلات در این حوزه است.

- ایسنا/کردستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به مشکلات موجود بر سر راه اقدامات اجرایی این اداره اشاره کرد و گفت: کمبود منابع یکی از مهم ترین و اصلی ترین مشکلات در این حوزه است.

راشد مدرس گرجی در گفت وگو با ایسنا در خصوص جایگاه حمل و نقل در استان کردستان اظهار کرد: قرارگیری استان کردستان در مسیرهای کریدور شمال-جنوب کشور، کریدور شرق به غرب، خطوط هوایی و توسعه راه آهن بین المللی و دارا بودن 230 کیلومتر مرز مشترک با اقلیم کردستان در کشور عراق نشان از اهمیت و موقعیت لجستیکی استان در ارتباطات داخلی و بین المللی دارد.

مدرس گرجی اظهار کرد: استان کردستان دارای دو فرودگاه سنندج و سقز در شمال استان و نیز عملیات اتصال راه آهن تهران – همدان به سنندج است.

وی عنوان کرد: طول شبکه راه های استان کردستان حدود 8 هزار کیلومتر است که حدود 6 هزار و 200 کیلومتر آن راه روستایی بوده که 3 هزار و 100 کیلومتر آن راه آسفالته و از یک هزار و 800 کیلومتر راه بین شهری حدود 330 کیلومتر آن بزرگراه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود منابع از مهم ترین مشکلات راهداری کردستان است

کمبود منابع از مهم ترین مشکلات راهداری کردستان است