مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 04:452021-10-18سياسي

اتفاقات 13 آبان به پیروزی انقلاب اسلامی سرعت بخشید


فداکاری ها، رشادت ها و از جان گذشتگی های جوانان ایران در برابر استکبار و استبداد از ابعاد گوناگون بسیار مهم است چراکه اتفاقات 13 آبان به پیروزی انقلاب اسلامی سرعت بخشید.

- ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز گفت: فداکاری ها، رشادت ها و از جان گذشتگی های جوانان ایران در برابر استکبار و استبداد از ابعاد گوناگون بسیار مهم است چراکه اتفاقات 13 آبان به پیروزی انقلاب اسلامی سرعت بخشید.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم در نشست هماهنگی برگزاری مراسم 13 آبان و سالگرد شهادت اولین شهید محراب آیت الله قاضی طباطبایی اظهار کرد: چنین روزها وقایعی نباید به دست فراموشی سپرده شوند.

وی یوم الله 13 آبان را در تاریخ انقلاب اسلامی برگی زرین و فراموش ناشدنی دانست و گفت: تبعید امام راحل (ره)، کشتار دانش آموزان به دست رژیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران جزو وقایع بسیار مهم تاریخ معاصر ایران است.

وی افزود: حوادث یاد شده سبب زوال رژیم منحوس پهلوی و نیز افزایش انزجار آحاد مردم آزاده جهان از آمریکای جنایت کار شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی شهادت آیت الله قاضی طباطبایی را نیز یکی از مهمترین حوادث تلخ تاریخ انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: این شهید والامقام در حقیقت خمینی آذربایجان بود و تمام تظاهرات و اقدامات ضد ستمشاهی توسط ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاقات 13 آبان به پیروزی انقلاب اسلامی سرعت بخشید

اتفاقات 13 آبان به پیروزی انقلاب اسلامی سرعت بخشید