مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 21:052021-10-17سياسي

کنگره 3000 شهید ایلام باید گویای مجاهدت های مردم استان در دفاع مقدس باشد


کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام به گونه ای برگزار شود که علاوه بر معرفی رشادت های شهدا، جانبازان و مردمان این دیار ، استان ایلام را بخوبی در کشور معرفی کند.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام به گونه ای برگزار شود که علاوه بر معرفی رشادت های شهدا، جانبازان و مردمان این دیار ، استان ایلام را بخوبی در کشور معرفی کند.

محمد نوذری در جلسه کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام با بیان اینکه نسل جدید نیازمند این تفکر و فرهنگ ایثار و شهادت است، اظهار کرد: هدف از برگزاری کنگره سه هزار شهید استان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسلی است که جنگ و دفاع مقدس را ندیده و در تلاش است تا الگویی برای آینده خود ترسیم کند، لذا مدیران و کمیته ها باید تلاش کنند ارزش های این فرهنگ ناب را به نسل بعد منتقل کنند.

وی با بیان اینکه کار برای شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک باقیات الصالحاتی است که نصیب ما شده، تاکید کرد: مدیران و کمیته ها باید تلاش کنند درس دفاع و مقاومت را در بستر برگزاری کنگره سه هزار شهید استان برای نسل جوان و نوجوان بازگو نمایند.

استاندار ایلام با بیان اینکه توسعه فرهنگ غنی و انسان ساز شهادت و ایثار در بین نسل جنگ ندیده و ناآشنا با مفاهیم دفاع مقدس ضروری و از اهداف والای کنگره است، گفت: طبق برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره 3000 شهید ایلام باید گویای مجاهدت های مردم استان در دفاع مقدس باشد

کنگره 3000 شهید ایلام باید گویای مجاهدت های مردم استان در دفاع مقدس باشد