مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 20:502021-10-17اجتماعي

هزاران کودک در مناطق کم برخوردار جشن گرفتند


جشن های روز «ملی کودک» امسال به یکی دو روز خلاصه نشد.

سازمان خدمات رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران به بهانه گرامیداشت روز کودک ، سلسله جشن هایی را در یک هفته متوالی برای کودکان، - گروه شهری- خبرگزاری فارس- سودابه رنجبر: این جشن و شادی برای کودکان برپا شده است .

هر اتوبوسی که از راه می رسد کودکان غرق شادی و خنده طوری از اتوبوس پیاده می شوند که انگار قرار است خاطره این روز به عنوان یکی از بهترین روزهای روز ملی کودک برایشان ثبت شود.

روزی که بزرگترها کم تر به آن ها امر ونهی کنند، حتی اگر این بزرگترها مددکاران اجتماعی سازمان شهرداری باشند و خودشان هم کودکان کار یا کودک کم برخوردار نام گرفته باشند.

روزی که قرار است بچه ها خودشان انتخاب کنند در این جشن به چه کاری مشغول باشند؛ روی صندلی های فضای باز بنشینند وبرای بازی عروسک های صحنه، جیغ و هورا بکشند و از ته دل بخندند؛ یا نه! باد بادک بازی را انتخاب کنند و نخ باد بادک ها را بگیرند و با همه وجود بدوند تا بادبادکشان در آسمان پا بگیرد!؟ یا با رنگ روی بنرها نقاشی بکشند یا اینکه در صف طولانی گریم چهره بایستند.

امروز بچه ها قدرت انتخاب دارند.

باید باشید تا ببینید! رستم دستانم آرزوست  بچه ها حالا که پایشان به این جشن باز شده دوست دارند رنگ عوض کنند، برای همین اغلب در صف رنگ آمیزی چهره ایست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزاران کودک در مناطق کم برخوردار جشن گرفتند

هزاران کودک در مناطق کم برخوردار جشن گرفتند