مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 20:352021-10-17فرهنگي

ادیبی که در ادب سرآمد بود


به مناسبت سالگرد فوت جمیله سادات کراماتی، شاعر انقلابی و متعهدی که به علت بیماری سرطان درگذشت، مراسم یادبودی با حضور شاعران پیشکسوت و جوان مشهد برای او در حوزه هنری خراسان رضوی برگزار شد.

- ایسنا/خراسان رضوی به مناسبت سالگرد فوت جمیله سادات کراماتی، شاعر انقلابی و متعهدی که به علت بیماری سرطان درگذشت، مراسم یادبودی با حضور شاعران پیشکسوت و جوان مشهد برای او در حوزه هنری خراسان رضوی برگزار شد.

محمدکاظم کاظمی در این مراسم که شامگاه یکشنبه، 25 مهر ماه، در حوزه هنری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: بیش از یک سال و نیم بود که محافل شعر به صورت حضوری برگزار نمی شد.

امشب شروع دوباره جلسات شعر به صورت حضوری در حوزه هنری خراسان رضوی که با سالگرد درگذشت خانم کراماتی همراه شده، برای ما خالی از معنا نیست.

خانم کراماتی یکی از شاعران خوب، مهربان و توانای مشهد بود که در جلسات نقد کتاب حوزه هنری همواره همراه ما بود.

محمد نیک، پیشکسوت شعر خراسان، نیز در ادامه این این مراسم در رابطه با جایگاه ادبی مرحومه کراماتی بیان کرد: احمد کمال پور که استاد من بود، همیشه می گفت که اول ادب مهم است، سپس ادبیات.

در میان شاعران ادب برخی بیشتر و بهتر از شعر و ادبیات آن ها بود؛ برخی نیز شاعران قدرتمندی بودند و در ادبیات توانا بودند اما ادب نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادیبی که در ادب سرآمد بود

ادیبی که در ادب سرآمد بود