مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 20:252021-10-17سياسي

نظام مهارتی بیشترین آسیب را از کرونا متحمل شد/برگزاری استارتاپ ترمه


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد گفت: بیشترین ضرر در حوزه آموزش های دانشگاه را نظام مهارتی متحمل شده زیرا دانشجو نیاز به کار عملی و استفاده از دستگاه ها و تجهیزات مرتبط دارد.

- ، داود عندلیب روز یکشنبه در نشستی خبری با اشاره به اینکه در حال حاضر در استان یزد 10 آموزشکده فنی و حرفه ای مشغول به فعالیت هستند، اظهار داشت: سه مرکز در یزد، یک مرکز در ابرکوه، یک مرکز در بافق، یک مرکز در اردکان، دو مرکز در میبد و یک مرکز در تفت در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به گستردگی خوب آموزشکده های فنی و حرفه ای در سطح استان یزد، عنوان کرد: در حال حاضر 11 هزار دانشجو در این آموزشکده ها مشغول به تحصیل هستند که 4 هزار و 450 نفر از این تعداد را دختران تشکیل می دهند.

عندلیب با اشاره به پیشینه شکل گیری دانشگاه فنی و حرفه ای یزد بیان کرد: راه اندازی آموزشکده های فنی و حرفه ای در سایر مناطق استان، وابسته به تقاضا و استقبال دانشجویان است که در حال حاضر تقاضای جدی در این زمینه وجود ندارد.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد ادامه داد: در سطح کشور 20 درصد ظرفیت دانشگاه فنی و حرفه ای خالی است که البته در استان یزد در شرایط بهتری نسبت به سایر استانها قرار داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام مهارتی بیشترین آسیب را از کرونا متحمل شد/برگزاری استارتاپ ترمه

نظام مهارتی بیشترین آسیب را از کرونا متحمل شد/برگزاری استارتاپ ترمه