مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 18:452021-10-17اقتصادي

تزریق 10 هزار میلیارد تومان تسهیلات به بخش تولید کردستان


استاندار کردستان با بیان اینکه باید با ایجاد اشتغال بیشتر مانع رشد پدیده هایی همچون کولبری شویم، تصریح کرد: سال گذشته 100 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش تولید در استان تزریق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا در مراسم تجلیل از فعالان حوزه صنعت، معدن و تجارت استان کردستان که در عمارت خسرو آباد سنندج برگزار شد، اظهار کرد: همیشه مخالف کلمه محروم برای کردستان بوده ام چراکه سرشار از ظرفیت های فراوان است.

وی افزود: کردستان استانی با منابع خدادادی فراوان و تولیدکنندگان تلاشگر است لذا نباید با چنین ظرفیت هایی این استان را محروم خواند بلکه با خودباوری و تلاش سرمایه گذاران، می توان توسعه استان را رقم زد.

به گفته استاندار کردستان، در استانی با این همه توانمندی و ظرفیت شایسته نیست در آن شاهد وجود کولبران باشیم، لذا انتظار می رود تولیدکنندگان پرتوان تر از گذشته وارد میدان شوند و با ایجاد اشتغال بیشتر مانع رشد پدیده هایی همچون کولبری شویم.

وی تصریح کرد: سال گذشته 100 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش تولید در استان تزریق  شده و اقدامات زیادی هم در بخش زیرساخت ها به منظور رفاه حال سرمایه گذاران و تولیدکنندگان انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 10 هزار میلیارد تومان تسهیلات به بخش تولید کردستان

تزریق 10 هزار میلیارد تومان تسهیلات به بخش تولید کردستان