مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 18:352021-10-17سياسي

بازگشت 19 واحد صنعتی به چرخه تولید با ورود دستگاه قضا در کردستان


از ابتدای سالجاری تا کنون 19 واحد تولیدی مشکل دار و یا راکد با ورود دستگاه قضا در کردستان به چرخه تولید بازگشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام سیدحسین حسینی عصر امروز در همایش تجلیل از فعالین اقتصادی استان کردستان که در عمارت خسروآباد سنندج برگزار شد، اظهار کرد: امیرالمومنین می فرمایند در کشور گریزی زد و گفت: ما تا وضعیت مطلوب در این حوزه که بخش زیادی از آن نتیجه تحریم های اقتصادی است راه زیادی داریم و باید با تلاش جهادی و عزم همه جانبه در مسیر تولید تسهیل گری کنیم.

حسینی گفت: علیرغم تمام اقدامات و تلاش هایی که آمار آن توسط متولیان امر اعلام می شود کردستان در سرانه بیکاری یا بالاترین رتبه و یا یکی از استان های با درصد بالای بیکاری در کشور است.

وی گفت: برای گذر از این وضعیت و جهش در بخش تولید بیانات و فرامین مقام معظم رهبری باید فصل الخطاب قرار گیرد، شعار سال و توجه خاص ایشان به حمایت از تولید یک فرمان ولایی است و هر کس اعتقاد به ولایت و نظام و پیشرفت ایران دارد باید در مسیر عمل به  این دستورات تلاش کند.

رییس کل دادگستری کردستان به ورود جدی دستگاه قضا به موضوع حمایت از تولید و تلاش برای احیای واحدهای راکد و جلوگیری از تعطیل شدن واحدهای مشکل دار طی دو سال اخیر گریزی زد و عنوان کرد: در دوره تحول یعنی طی 2 سال قبل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 19 واحد صنعتی به چرخه تولید با ورود دستگاه قضا در کردستان

بازگشت 19 واحد صنعتی به چرخه تولید با ورود دستگاه قضا در کردستان